کنجاله سویا یا کلهر، ماده‌ای است که از سویا به دست می‌آید. در فرآیند تولید روغن سویا وجود دارد که پس از استخراج روغن، کنجاله سویا به عنوان محصول فرعی به دست می‌آید. این کنجاله به شکل پودر یا دانه‌های خرد شده در دسترس است. کنجاله سویا یک منبع غنی از پروتئین و فیبر است و دارای مقدار قابل توجهی ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، منیزیم و فسفر است. همچنین، کنجاله سویا شامل فیتواستروژن‌ها است که ممکن است به عنوان ترکیبات گیاهی مشابه استروژن در بدن عمل کنند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت کنجاله سویا کلهر | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


کنجاله سویا یا کلهر، ماده‌ای است که از سویا به دست می‌آید. در فرآیند تولید روغن سویا وجود دارد که پس از استخراج روغن، کنجاله سویا به عنوان محصول فرعی به دست می‌آید. این کنجاله به شکل پودر یا دانه‌های خرد شده در دسترس است.  کنجاله سویا یک منبع غنی از پروتئین و فیبر است و دارای مقدار قابل توجهی ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، منیزیم و فسفر است. همچنین، کنجاله سویا شامل فیتواستروژن‌ها است که ممکن است به عنوان ترکیبات گیاهی مشابه استروژن در بدن عمل کنند.

قیمت کنجاله سویا کلهر | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



استفاده از كنجاله سويا (كلهر) در صنايع مختلف مانند صنايع غذايي، توليد خوراك دام و طيور، و صنايع دارويي رايج است. به عنوان مثال، كنجاله سويا به عنوان يك منبع پروتئين گياهي در توليد محصولات مانند سوسيس و كالباس، نان و محصولات آردي، سس‌ها و ادويه‌جات مصرف مي‌شود.

همچنين، كنجاله سويا به عنوان يك ماده افزودني غذايي نيز استفاده مي‌شود و مي‌تواند در تهيه محصولات مختلف مانند ماست، آبنبات، نوشيدني‌هاي سويا، بيسكويت و شيريني‌ها به كار رود.

قيمت كنجاله سويا كلهر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا با هدف بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد .در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت سويا 1401 - قيمت سويا سبحان - قيمت سويا كيلويي - قيمت سويا مرغداريخواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت كنجاله سويا كلهر را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم.

قيمت كنجاله سويا كلهر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت كنجاله سويا كلهر و قيمت سويا 1401 - قيمت سويا سبحان - قيمت سويا كيلويي - قيمت سويا مرغداريكه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت كنجاله سويا كلهر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

سويا
سويا يكي از محصولات غذايي با ارزش است كه فرآورده هاي مختلفي از آن به دست مي آيد و با توجه به اينكه در خوراك دام و انسان به كار مي رود بازار خريد سويا همواره از رونق بالايي برخوردار است. اين محصول با كيفيت مختلفي در بازار موجود است كه با توجه به كيفيت ميزان خريد سويا نيز كاهش يا افزايش پيدا مي كند. كيفيت اين محصول بر اساس طعم، رنگ، اندازه و غيره سنجيده مي شود و بر اساس معيارهاي ذكر شده هرچه محصول مرغوب تر باشد ميزان خريد سويا نيز بيشتر مي شود. امروزه شركت هاي مختلفي در زمينه توليد اين محصول فعاليت مي كنند كه با توجه به نام برند ميزان خريد سويا متغير است و هرچه برند معروف تر باشد بازار خريد سويا هم داغ تر مي شود.
فروش عمده سويا
از آنجا كه سويا داراي بيشترين پروتئين گياهي است و در برخي از منابع آمده است كه پروتئين موجود در آن بيشتر از گوشت مي باشد، تقاضا براي آن بسيار زياد است و به همين دليل بازار فروش عمده سويا در تمام سال فعال و پر رونق است. به صورت كلي درصد بالايي از سويا مورد نياز كشور از طريق واردات تامين مي شود و ايران در اين زمينه خودكفا نيست. اين محصول با درجه كيفي مختلفي در بازار موجود است كه ميزان فروش عمده سويا با توجه به كيفيت آن فرق دارد و هرچه محصول مرغوب تر باشد بازار فروش عمده سويا داغ تر مي شود. يكي از دلايل بسيار مهم داغ بودن هميشگي بازار فروش عمده سويا، قيمت پايين آن است، در واقع افراد با پرداخت هزينه بسيار كم مي توانند پروتئين مورد نياز خود را تامين كنند. سويا داراي مشتقات زيادي مانند شير سويا، سويا سس، آرد سويا، سويا آجيلي و غيره است كه هر يك از اين محصولات بازار مختص به خودشان را دارند. امروزه خريد و فروش سويا به صورت آنلاين و حضوري انجام مي شود كه به دليل صرفه جويي در زمان بيشتر افراد ترجيح مي دهند فرآيند فروش عمده سويا را به صورت غيرحضوري انجام دهند تا بتوانند با خريداران در سراسر كشور ارتباط برقرار كنند. سالم سازان آذر يك پلتفرم معتبر و كاربردي در اين زمينه است كه در دو نسخه وب  اپليكيشن ارائه شده است. شما براي فروش عمده سويا مي توانيد از سايت سالم سازان آذر كمك بگيريد و با خريداران به صورت مستقيم و بدون واسطه ارتباط برقرار كنيد. براي انجام اين كار ابتدا نسبت به ثبت نام در وب سايت سالم سازان آذر اقدام كنيد.


قيمت كنجاله سويا كلهر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت سويا
قيمت روز سويا خوراكي و قيمت روز دانه سويا به نسبت نوع و كيفيت آن مي تواند تفاوت بسيار زيادي داشته باشد. به صورت كلي سويا به دو دسته خوراكي و دامي تقسيم مي شود كه هر يك از اين ها مشتقات و اقلام زير مجموعه خودشان را دارند و در قيمت هاي مختلفي در بازار توزيع مي شوند. عوامل مختلفي وجود دارد كه بر روي قيمت سويا تاثير دارد كه برخي از آنها شامل هزينه توليد، انبار و نگهداري، دستمزد نيروي انساني و غيره است كه با افزايش اين هزينه ها قيمت سويا نيز دستخوش تغييرات مي شود. از ديگر مواردي كه بر روي قيمت سويا تاثير دارد مي توان به حجم خريد اشاره كرد؛ يعني هرچه حجم خريد محصول بيشتر شود قيمت سويا نيز كمتر خواهد شد.
قيمت سويا عمده
ماده اوليه سويا خوراكي و دامي دانه سويا است كه يك محصول كشاورزي بوده و تغييرات آب و هوايي بر روي حجم توليد آن تاثير دارد؛ اگر در شرايط آب و هوايي مختلف مانند خشكسالي يا كم آبي حجم توليد سالانه كاهش پيدا كند قيمت سويا عمده به دليل كمبود آن در بازارهاي جهاني افزايش پيدا مي كند. در ايران اين محصول در مناطق مختلف كشت و توليد مي شود ولي استان گلستان به عنوان قطب توليد اين محصول به شمار مي رود و سطح زير كشت سويا در اين استان بر روي قيمت سويا عمده در بازارهاي داخلي كشور تاثير مستقيم دارد؛ چنانچه سطح زير كشت اين محصول كاهش پيدا كند به تبع قيمت سويا عمده نيز افزايش پيدا مي كند.


قيمت كنجاله سويا كلهر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت جهاني سويا
سويا يكي از مهمترين محصولات غذايي جهاني است كه هزاران سال است كه مورد استفاده قرار مي گيرد و از مهمترين كشورهاي توليد كننده اين محصول مي توان به اروگوئه، بوليوي، اوكراين و غيره اشاره كرد كه سالانه حجم زيادي از اين محصول را به ديگر كشورها صادر مي كنند و به همين دليل افراد زيادي مي خواهند از قيمت جهاني سويا مطلع شوند. قيمت جهاني سويا به نسبت نوع و كيفيت محصول ارائه شده متفاوت است اما به صورت كلي قيمت نهايي و تمام شده براي هر تن سويا به صورت جهاني بين 400 تا 500 دلار است كه اين ميزان مي تواند به دليل مرغوبيت كالا بيشتر و يا كمتر شود. در نظر داشته باشيد كه اين محصول در بسياري از صنايع كاربرد دارد و به همين دليل قيمت جهاني سويا بر روي قيمت محصولات آنها تاثير مستقيم دارد.
قيمت سويا در بازار آزاد
با توجه به اينكه بخشي از نياز بازار توسط واردات تامين مي شود قيمت سويا در بازار آزاد گران تر است و نرخ ارز آزاد بر روي آن تاثيرگذار است؛ با توجه به نوسانات شديد ارزي در مدت زمان گذشته قيمت سويا در بازار آزاد نيز دستخوش تغييرات شده است. از ديگر مواردي كه بر روي قيمت سويا در بازار آزاد تاثير دارد مي توان به هزينه حمل و نقل تا زمان رسيدن به كشور اشاره كرد؛ اين محصول به روش هاي مختلف دريايي، ريلي و غيره وارد كشور مي شود كه با توجه به نوع حمل و نقل قيمت سويا در بازار آزاد دستخوش تغييرات مي شود و اگر هزينه حمل و نقل افزايش پيدا كند قيمت سويا در بازار آزاد نيز بيشتر مي شود.
قيمت سويا مدلل
قيمت سويا مدلل به نسبت انواع ديگر سويا، پايين تر است كه همين موضوع باعث شده بازار تقاضاي سويا مدلل بسيار رونق پيدا كند، البته لازم به ذكر است كه اين فراواني تقاضا باعث شده است كه تحويل محصول روند بسيار كندي را در پيش بگيرد. يكي از مواردي كه بر روي قيمت سويا مدلل تاثير دارد حجم توليد اين محصول است؛ اگر حجم توليد آن توسط كارخانه كاهش پيدا كند در نتيجه قيمت سويا مدلل نيز بيشتر مي شود. براي اطلاع از قيمت سويا مدلل به سايت سالم سازان آذر مراجعه كرده و با فروشندگان سويا مدلل ارتباط برقرار كنيد و قيمت سويا مدلل را از چندين فروشنده استعلام بگيريد.
قيمت روز دانه سويا
دانه سويا مصرف خوراكي دارد و قطعا شما آن را در آجيل ها مشاهده كرديد، به صورت كلي اين محصول داراي پروتئين زياد است و تقاضاي آن نيز نسبتا بالا مي باشد، قيمت روز دانه سويا در بازار جهاني كمتر از 1 دلار است، البته قيمت روز دانه سويا به صورت حدودي گفته شده است و بهتر است براي به دست آوردن قيمت دقيق دانه سويا، از فروشندگان اين محصول استعلام بگيريد. از ديگر مواردي كه بر روي قيمت دانه سويا تاثير دارد مي توان به عرضه و تقاضا در بازار خريد و فروش اين محصول اشاره كرد؛ اگر عرضه محصول كمتر از تقاضا باشد قيمت روز دانه سويا نيز بيشتر مي شود.
قيمت سويا كيلويي
همانطور كه توضيح داده شد بخشي از اين محصول از طريق واردات تامين مي شود و به همين دليل حجم واردات بر روي قيمت سويا كيلويي نقش دارد؛ اگر حجم واردات در يك مقطع زماني كاهش پيدا كند قيمت سويا كيلويي نيز بيشتر مي شود. همچنين قيمت اين محصول در كشور مبدا بر روي قيمت سويا كيلويي در بازار ايران تاثيرگذار است؛ اگر قيمت آن در كشور صادركننده افزايش پيدا كند در نتيجه قيمت سويا كيلويي نيز بيشتر خواهد شد. از ديگر مواردي كه بر روي قيمت سويا كيلويي نقش دارد مي توان به تازگي محصول اشاره كرد؛ هرچه محصول تازه تر باشد درخواست خريد آن بيشتر است و به اين ترتيب قيمت سويا كيلويي نيز بيشتر مي شود.


قيمت كنجاله سويا كلهر | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت هر كيلو سويا
يكي از مواردي كه سبب افزايش قيمت هر كيلو سويا در بازار شده است وجود واسطه در بازار خريد و فروش اين محصول است؛ واسطه اين محصول را با قيمت پايين از تامين كننده اصلي خريداري مي كند و با قيمت گزاف در بازارهاي داخلي به فروش مي رساند. شما امكان اين را داريد كه توسط نصب اپليكيشن سالم سازان آذر با چندين فروشنده عمده ارتباط مستقيم و بدون واسطه برقرار كنيد و فرآيند استعلام قيمت هر كيلو سويا را در در كمترين زمان ممكن انجام دهيد و پس از اطلاع از آخرين قيمت هر كيلو سويا و اعتبارسنجي آنها نسبت به خريد و فروش عمده محصول اقدام كنيد.
قيمت كنجاله سويا كلهر | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت سويا 1401 - قيمت سويا سبحان - قيمت سويا كيلويي - قيمت سويا مرغداريمختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 312 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587653

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .